2012. szeptember 30., vasárnap

6.Rész | Hassie??

Sziasztok Drágák.:)
Bocsának ,hogy így este jövök és késtem is:| de sok dolgom volt..
Pusziinyuszi



Amikor Lou aztírta,hogy Harryről lenne szó, kicsit meglepődtem..Mit akarhat?
Cassie Melow:
Hívj fel inkább.
Louis Tomlinson:
okii.:D
Később csörgött is a telóm.
-Navégre.-vettem fel.-Miaz?
-Ömm.Nemlehetne ezt majd személyesen?Hazza már hazaért ahogy látom.Inkább személyesen.-mondta.
-Oki.Majd holnap gyertek át.Vagy akármi..Sőőt, gyere csak te.
-Akkor holnap.-rakta le a telót..
*MÁSNAP*
Héétfőő.Deimádom..Szerencse,hogy az utolsó hét.
A suliban semmikülönös nem volt.Kaptam egy 5-t kémiából.
Hazafele sétálva valaki a nevemet odította.
-Louu.-öleltem meg.Társaságában egy szép hosszú barna hajú lány állt.
-Szia Cass.-mosolygott.-Ő itt Eleanor, a barátnőm.-mutatta be a lányt.
-Sziaaa.Cassie Melow.-mutatkoztam be.
-Eleanor Calder.-mosolygott.
Nagyon szimpatikus csajszi.Teljesen összeillenek Louissal.
-Tehát Hazza.-csapott bele Lou, miközben indultunk hozzánk.
-Hazza.-bólintottam.-Mi van vele?
-Cass.-állt meg és nézett rám úgy mint ha egyértelmű lenne mit akar mondani.-Te Harrynek többet jelentesz mint egy barát..Ne mondd hogy nem vetted észre.
-Hát nemnagyon.Elvégre 3 napja ismerem.-néztem rá, majd elindultunk.
Harry és én?Nekem is bejön Hazz.De ez gyors..
-Lehet,de azóta még nekem is rólad áradozik.-szólalt meg El.
-Átgondolom.-mosolyogtam, majd bementem a házba.Louiék hazamentek.Keddre semmi tanulnivalóm nem volt, úgyhogy leültem Twitterezni.
234314Followers.Mi?!
Elég sokan írtak nekem , hogy "ez komoly?"meg ilyesmik...
Trend lett a Hassie..MIVAN?!
Rákattintottam egy linkre ahol megtudtam mindent.
"Az One Direction egyik tagja, Louis Tomlinson, barátnőjével és Cassie Melowwal(?) sétálgatott.E ismeretlen lánnyal való beszélgetését hallotta egyik riporterünk, miszerint Harry Stylessal a lány különleges kapcsolatot ápol.Szóba került a Hassie megemlítés.Ilyen komoly a dolog? A lány twitter oldalán rajongók ezrei kérdezgetnek.Egy biztos, a lány már belopta magát az 1D szívébe"
RÜHELLEM A SAJTÓT!!!!!
Oké, hogy mi is felelőtlenek voltunk..De akkor is.
Miután elolvastam a twitter üzeneteimet jött egy sms-m.
Harry Styles:
Nemtudnál átjönni?
Én gyorsan válaszoltam egy igent, majd elindultam feléjük.
Útközben elég sok lány megtudott volna ölni a tekintetével, de szerencsére ilyen nincs..
Mikor bekanyarodtam az utcájukba egy öregnő jött velem szembe elég hevesen..
-Tehát te vagy az a kis cafka?-nézett rám.
-Csókolom magának is.Miért lennék cafka?-néztem rá.
-Harry miattad dobott?-kérdezte.Itt akaratlanul elnevettem magam.Sose vagyok köcsög ..De itt nembírtam ki.-ne nevess kicsilány.
-Velem ne szórakozzon.-mondtam neki.-Inkább menjen , vegyen valami ránctalanítót.Csókolom.-hagytam ott és mentem tovább.
Még kiabált utánam valamit, de nemnagyon értettem..
Bekopogtam a srácokhoz és Niall nyitott ajtót.
-Ohh.Szia.Kérsz csipszet?-nézett rám.
-Nem köszi.Harry?
-Nappaliban.-Niall.
A nappaliban leültem Hazza mellé,így ketten 
a Teen News-ot.(híradó)
"A One Direction egyik tagja Harry Styles, új barátnőjével már gyermeket terveznek.Harry már megkérte Cassie kezét, melyre a lány igent mondott.Lehet,hogy most odameg vissza vagy Cassieért, de majd rájön , hogy én kellek neki.-nyilatkozta Caroline Flack, Harry exe. Huhúú, valószínűleg nem kedveli Cassiet Caroline."
-Most mi lesz?! -pánikoltam be.

2 megjegyzés: