2012. szeptember 25., kedd

3.Rész | Barát?

Sziaaaaaasztok:333
Tudjátok a suli miatt, nincs sok időm, de igyekszem mindig hosszabb részt hozni.de ezt hétvégén tudom teljesíteni.Azaz hétköznap rövid, hétvégén hosszú.oki?:)
Itt a következő.
Lenne egy kérdésem.
Kivel legyen szorosabb kapcsolatba Cassie?
Harry
Zayn
Louis
Liam
Niall
Ha elolvastad a törit légyszíves komiba írd meg..:)
Na de itt a réész.:D csóóóóóók


Miután haza értem, anyának mindent elmondtam.Anyával olyan haveri kapcsolatunk van..Míg apával nem nagyon. 2 hetente találkozunk , ugyanis elváltak ,mert apa megcsalta anyát.De ebbe nem folyjunk bele...:)
(...)
Este éppen aludni készültem mikor valaki kopogott a szobám ablakán.
Miután kihúztam a függönyt Genevát pillantottam meg.
-Mit szeretnél?-kérdeztem tőle.
-Csak megmagyarázni...-mondta.Őszintének tűnt..De nem nagyon érdekelt.Megmondtam neki, hogy a Tressiet (Troy+Cassie) megmenteni nem tudja..Végeztem Troyyal, egy életre.
-Cass!Én csak megakarlak menteni.Troy nagyon nagyon nagyon rossz dologra készül veled kapcsolatban..Tudod ...Áhh minek is magyarázok?! Ismered Troyt.
-Igen..Sajnos..-vakartam meg a fejem.-De ha nem haragszol, most aludnék.
Geneva elment, majd benyomtam a gépem..Semmi kedvem nem volt ezek után aludni...
Twitteren 5 új követőm volt..gondoltam visszakövetem őket.
Az 5 fiú volt, miután visszakövettem őket , jött egy üzenetem.
Harry Styles üzenete:
Sziaaa Csajszii.:DMizujs veled?Jobban vagy?
Cassie Melow üzenete:
Szióóka.:) Igen jobban vagyok.:) Semmi különös nincs..
Harry Styles üzenete:
Hogy-hogy ilyen későn twitterezel?:oo
Cassie Melow üzenete:
Ömm.:D csak nemtudok aludni..D:
Harry Styles üzenete:
Ahhhhhhha.Amúgy megadod a számod?
Cassie Melow üzenete:
Ahaam:D (555)7534522.  |csak írtam valamit.szerk.|
Ezután Harry nemválaszont.Na,mindegy.
Már éppen készültem aludni, mikor megcsörrent a telóm.
Valami ismeretlen volt.Háát.Meggondoltam fel e vegyem ..De felvettem.
-Haló..-szótam bele félénken.
-Csajsziiiii.-húzta el az 'i'-t a végén Harry.
-Jaa.Csak te vagy az.-könnyebbültem meg.
-Csak?
-Mindegy.-válaszoltam
-Nem..Nem az.. mondd el.-kérlelt.
Elmagyaráztam neki, hogy mi volt Troyyal meg Genevát.Egy szóval mindent..
Harry csak egy bizonyos 'höhh' hangot adott ki, de én értettem mire célzott.Még beszélgettünk egy kicsit, majd álomba merültem..Elég sokat gondolkodtam rajta, mivel Harryt csak 1 napja ismerem..De mintha már több éve a haverom lenne, akinek mindenről beszámolhatok.

Reggel elég érdekes meglepetésben volt részem..............




4 megjegyzés: