2012. szeptember 23., vasárnap

1.Rész | A baleset





Sziasztok.A nevem Cassie Melow.18 éves vagyok,Londonban élek.Minden egy átlagos napon kezdődött.Hogy hogyan?Megtudod.

-Cassie!-kiabált fel anya.-7 óra múlt 20 perccel!Isten áldjon, hát elkésel!-rontott be a szobámba.
Gyorsan felpattantam és felvettem egy cicagatyát hozzá illő pólóval.Megmostam a fogam, beszárítottam a hajam és indultam is.Tudtam hogy Troy kint vár már, úgyhogy siettem.Ja , igen, Troy a barátom..Kapcsolatunk eléggé fura..Sokak szerint nem illünk össze .. szerintem megvagyunk. 
Ő itt Troy:

És tudni szeretnétek, én kivagyok?
Hát..Sose tartottam magam szépnek.Bár tudom, hogy a suli "nagymenőjével" járok, de ez nem változtat rajtam.Attól függetlenül nem vagyok megelégedve magammal.
Hát akkor itt egy kép:

-Cass!De gyönyörű vagy!-jött oda hozzám Troy.
-Azért ne túlozz.-nevettem el magam, majd megcsókoltam.
Mint mindig, most is Troy haverjaival mentünk suliba...
Sokak szerint nincsenek rám jó hatással.Háát.. néha belátom.
Ha végig nézek rajtuk..Például ott van Dar, miből áll egy napja?Lássuk, felkel eljön suliba , hazamegy betép és elalszik.Egész héten...
Aztán ott van Geneva.Minden nap bulizik és minden nap más fiú ágyába köt ki..
És Troy?Troy "csak" iszik és drogozik..Hát ő tudja.. 
Én pedig a kakukk tojás vagyok.Nem cigizek,sem drogozok.Inni is csak alkalomadtán szoktam.Jaa , és jól tanulok.

-Jó reggelt Mr.Portic!-köszöntem az igazgatónak , ahogy megérkeztünk.
-Üdv Cassie.-mosolygott.
A fiúkat nem igazán csípi..Elvégre kinek lenne szimpatikus egy fültágeszes drogos banda?Áhhh. hagyjuk.
Ma csak 4 órám volt.Az infó tanár megbetegedett, így szerencsére hazamehettünk.
-Cica!-szólt utánam Troy.-Elmegyünk a parkba?
-Menjünk.-mosolyogtam.VÉÉÉGRE!! kettesben lehetek Troyyal.Amióta megy a suli, azóta elég keveset töltünk kettesben.És hát.. június van.
-Oké.Srácok gyertek!-szólt a fiúknak.Aha.. ennyit arról , hogy kettesben..
A park hátsó részén , egy kis eldugott helyen üldögéltünk.Geneva már totál bevolt tépve..Ahogy Troy is. 
-Lazíts már Cass.-nyomott a kezembe egy 'viccescigit'.
-Most se fogok beleszívni..Hiába törekedsz.-mondtam flegmán.Már régóta lapul bennem egy olyan érzés ,hogy elegem van.De mindig elnyomtam...Bírom a fiúkat de .... valamiért mégse.
-Most meg mi van?-nézett rám Geneva.-Élvezd az életet amíg fiatal vagy.
-Élvezem akkor otthon..Sziasztok.-álltam fel.
Troy még kiabált valamit..de nem érdekelt.Csak haza akartam menni.
(..)
-ANYAAAAAAAA!-ordítottam.
-Ittvagyunk lányom,lent..Nem kell ,hogy ordíts.-nevetett.
-Okéé.Csak közölni akartam ,hogy megjöttem.Fent leszek.-mentem fel.
Elővettem a fizikát, de nem nagyon volt kedven tanulni..Úgy is péntek van.Majd holnap.
Ehelyett elővettem a laptopom és benyobtam a facebookot.Aha..bár ne tettem volna.
Még multkor ittvolt, Troy.Nem jelentkezett ki..
Gondoltam kilépek , de előtte megnéztem a bizonyos'SWAGBAND' csoportot.Ezek Troy és haverjai..
Mikor megnyitottam csak linkeket láttam a múltheti buliról, amin megint nem vettem részt..Megnézegettem őket..Katt,Katt,katt.. csak így lapozgattam. 
Már éppen léptem volna ki , amikor észrevettem valamit..amit nem kellett volna.
Troy és Geneva.Egymás szájában turkáltak.Ja, meg Troy ,Geneva szoknyájában is keresett valamit..
Idegesen csaptam le a laptopomat és hívtam fel Troyt.
-Haló.-szólt bele.
-5 perc múlva a kiskertben találkozunk.Csá.-csaptam le.
Kimentem a kiskertbe és leültem a tó mellé.
Troy a barátaival jött ide is.
-Oké.Troy marad, többi megy.-mutattam többieknek a kapu felé.
-Hagy maradjanak..-mondta Troy.
-NEM!-ordítottam el magam.-Most csak VELED akarok beszélni.-hangsúlyoztam ki a 'veled' szót.
Megvártam míg a többiek elmennek majd ordítozni kezdtem.
-EZ MI?-dobtam le elé a telefonom , amit az a bizonyos kép villant fel.- MI A JÓ BÜDÖS FRANCOT KÉPZELSZ MAGADRÓL?AZÉRT MERT TE VAGY TROY HAAZEL A SULI "KIRÁLYA" , NEM TEHETED MEG EZT!-kiabáltam vele torkom szakadtából.
-É én megmagyarázom..-kezdett bele.
-Nem.Nincs mit magyaráznod.Szakítok veled.-és ezzel az erővel léptem ki London hideg, szeles utcáira.
Sötét volt, ráadásul 10 percig csak mentem , nem figyeltem merre..Csak mentem.
Miért csalt meg?Miért jobb nállam Geneva?
Éppen egy úttesten haladtam át mikor valami fény brutális sebességgel felémjött.És elütött.Valami fekete autó.Én csak elfeküdtem az úttesten.Fejemből ömlött a vér.Nem tudtam mit csináljak.
-Baszd meg Harry!Ezért lecsuknak!-kiabált valaki.
Ez volt az utolsó mondat amit hallottam.Aztán sötétbe borult minden.

Geneva:



Nos, sziasztok manóókák.:) Ez volt az első, remélem tetszett.Igyekszem sokat hozni , de ez ihlettől függ .:D CSóóók Vivi:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése