2012. szeptember 24., hétfő

2.Rész | Ismerkedés

Sziasztok manóóók:33 
Nos hoztam egy újat ma is, remélem tetszeni fog.
FONTOS!AZ IS TUD KOMMENTELNI AKINEK NINCS BLOGGERE ÚGYHOGY LÉGY SZÍVES!!
Nemtudjátok mennyire fontos lenne:3333
Na de nem rizsázok , itt az új réész .:D csóóóóóók



Sötét volt.Kifejezetten sötét.Majd hirtelen egy kellemes egyben fáradt érzés kapott el.
-Ugye nem halt meg?-szorította meg valaki a kezemet.
-Dehogy.Ha felkel kap tőlem répát.-nevetett valaki mögülem.
-Nemszeretem a répát.-ültem fel.
Majd a göndör szó szerint úgy megölelt,hogy majd' megfolytott.
-ŐŐ.Nyugi ,élek.-toltam el magamtól.5 fiúval találtam szemben magam.A szőke épp zabkását tömött a szájába , a fekete tükörbe nézegette magát, a göndör engem ölelgetett, egy másik barna répát evett és volt még egy barna, aki csendesen a kanapé végéről figyelt.
-Amúgy hiba ,hogy nem szereted a répát.-nevetett a srác aki éppen répát tömött magába.
-Aha.Amúgy Cassie vagyok.Cassie Melow, de mindenkinek csak Cass. És ti?-vetettem fel a kérdést.
-Ömm.Én Liam vagyok.-mondta a csendes srác.-Ő Zayn.-mutatott a tükrösfiúra.-Ő Niall.-bökött a zabagép felé.-Louis.-nézett a répásgyerekre.-És Harry.-aki éppen engem ölelgetett.
-Mi vagyunk a One Direction.-nézett rám Zayn.
-Valami rémlik.De nem nagyon vagyok jártas a Brit zenébe.
Hajnali 4 óra volt. A fiúk mondták,hogy maradjak ott és reggel hazadobnak.Elvégre mindenki álmos volt..
Harry adott egy hosszú pólót majd megágyaztak nekem a nappaliba.
*Reggel*
Kipihenten keltem , kifejezetten jól aludtam.Bár 11 óra van, még mindenki alszik.Gondoltam kedves leszek , és csinálok nekik valami fincsi reggelit addig.
Az áfonyás és epres gofri mellett döntöttem.Miután megsütöttem az üres gofrit, teleszórtam eperrel, csokiszósszal és mindennel ami finomságot találtam . A végén ez sült ki belőle:

-HMMM..-jött le Niall.-De jó illat van.
-Jó reggelt.-köszöntem neki.
-Na a kis háziasszony.-nevetett.-Bár sose baj.
-Többiek?-néztem rá.
-Jönnek mindjárt.
-Mi az a jó ill...-jött be Harry.- Anyááám.Életembe nem láttam még ilyen gofrit.-ámult el.
Megvárták a többieket majd megették.Hát..egy darab se maradt..Szerintem izlett nekik.
Hirtelen megcsörrent a telefonom.A kijelzőn Troy neve villogott.
-Haló.-vettem fel.
-Ennyivel nem úsztad meg cica.Szenvedni fogsz..Érted?Szenvedni..-és lecsapta a telefont.
Megijedtem.Tudom milyen Troy és félek.


2 megjegyzés: