2012. szeptember 27., csütörtök

5.Rész | Kavarás

Hellóóbelóó manóóók:333
Nos, összegyűlt a 2 komment aminek NAGYON NAGYON ÖRÜLÖK!!! Isteniek vagytok:) Tudom nem nagy dolog, de mivel nemrég(a héten)kezdtem , szerintem haladás.:D
Nos. 2 komi és hozom a kövit.:) Ha összegyűlik 4(!!!!!!) komment, akkor holnap egy EXTRA hosszú, vagy DUPLA részt kaptok.:)
Nade nemhúzom az időt, jó olvasást, cuppanóóóóós:3
Tudom rövid lett.:|neharagudjatok.:))
DE HA 4 KOMI MEG LESZ HOLNAPRA akkor tudjááátok:33



-Miaz?-nézett rám Lou.-Baszkiiiii.
-Gyűlölöm a paparazzikat.Tuti megint nagydobra verik ezt az egészet..-Harry
Ömm.Hát ez azért nagy dolog..De mindegy.
Miután javaslatomra mindenki haza ment, otthon benyomtam a gépem. Már kint is volt...
"Harry Styles verekedést kezdeményezett egy ismeretlen fiúval a C.P.-ban.(Central Park), mindezt egy lány miatt.Ki ez a lány vajon?Miután a banda többi tagja Harry segítségére sietett, Zayn Malik nekiugrott a srácnak és vérestre verte.De tényleg, ki ez a lány?És mit akar a fiúktól?Pontosabban Stylestól?"
Mondtam már hogy gyűlölöm a sajtót?Ha nem lenne elég még kép is volt alatta...És komment..Sok sok komment.
A legtöbb gyűlölködő, hogy "ki ez a r*banc?"
Jól esett.Namindegy.
Este , hamar ágyba bújtam.
*reggel.*
Nemigen szeretem a vasárnapokat.Ezolyan 'Húholnap hétfő van' nap.
9-kor keltem és megcsináltam az összes házim, megtanultam a föcit és készültem kémiára.
Gondoltam elmegyek sétálni egyet.
Miközben a pláza felé tartottam , leszólított egy csapat lány.
-Te nem az a csaj vagy a képről?Akiért Harry verekedett?-kérdezte a csaj flegmán.
-Nem.
E válaszom után el is mentem onnan.Nemszeretem ezeket az olcsó r*biket..
A plázában ittam egy Shaket majd kiültem a szökőkúthoz.
-Na ide figyelj!Te nekem nem leszel az exem..-ült le mellén Troy.
-Troy!Te is tudod , hogy nekünk nincs jövőnk.Te más vagy.-mondtam neki.
-Nem, nemvagyok más..Én szeretlek..-mondta.
-Troy.Én már nem.-álltam fel.-szia.
Bedugtam a fülembe a fülhallgatóm és indultam haza.
Útközben neki mentem valakinek aki egy az egyben rámöntött valami forró cuccot.
-Bocsi.-fordult felém.-Á, Cass.
-Szia Harry..-nevettem fel.
-Szerintem én most megyek.-mosolyogtam rá.
-Elkísérlek.-Harry
Hazza hazakísért majd megvacsiztam és felmentem a szobámba.
Twitterre felmentem és volt egy bejövőm.
Louis Tomlinson:
Szia kicsilány.:) írj ha vagy..
Cassie Melow:
Szia ittvagyok:)))))
Louis Tomlinson:
Harryről lenne szóó.






4 megjegyzés:

  1. úúú de jó:D kiváncsi vagyok a kövire :3!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe:)))
      holnap hozom, az már biztos.:)
      ha 4 komi összejön , akkor extra hosszút.:)

      Törlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok a kövire nagyon klassz lett!!:)

    VálaszTörlés