2012. szeptember 26., szerda

4.Rész | Közös nap

Sziiasztok:) Naa , akkor még egy rész.:)
Hallottatok PayZer-ről?:((((
Sajnálom nagyon.:\\\\\
Nade itt a rész.:) 2 komi után hozom a kövit!




-Jézusom...Emily basszus.Te mit csinálsz?-keltem fel..
Emily éppen rajtam ugrált, majd leöntött egy vödör vízzel..
-Megígérted , hogy elkííííííííííísérsz!!!!!-húzta el az 'í' betűt.
-Hova?
-Hát a plázába.Olyan rég nemvolt csajos napuuunk.-szomorkodott.
Jaa , amúgy Emily a legjobb barátnőm...mááááár 6 éve..
-Okéé.Mennyi az idő?-keltem fel.
-11.
-Akkor készülődöm.-mosolyogtam.
(...)
*Plázában*
-De melyiket vegyem meg?-rángatott Em.
-A zöldet.-mosolyogtam rá.Éppen pólókat próbált..Pontosan 17-et..De a végén csak egyet vett meg.
Miután megvette a pólóját, bementünk egy kávézóba.
-Tehát mesélj.-mondta Em , miközben a shake-ét szürcsölgette.
-Amint mondtam , szakítottam Troyyal.-ittam bele a tejeskávémba.Harryékről nemnagyon akartam mesélni.
Éppen beszélgettünk amikor valaki hátulról átölelt.
-Haa..Haaa...Haaaaarryy...Harryy Styyles!!!!!-ordibált a barátnőm.
-Szia Harry.-adtam neki 2 puszit.
-Szia Cass.És szia Cass őrült barátnője.-nevetett.
-Emily.Emily Thomson.-mutatkozott be a barátnőm..Kicsit meglepődött.
-Figyelj csak Cass!Nincs kedved velem sétálni egyet?-kérdezte tőlem Harold.
-Ömm..
-Persze megy!-mondta Emily.
-Akkor igen.-mondtam.-Köszii.-suttogtam Emnek.
*A parkban*
-Na és ki ez a Troy?-kérdezte Harry.Dejóóóó..Minenki róla kérdez?!ahj.
-Az exem..-mondtam keserűen.
-Áhh...értem.-majd fél karjával megölelt
-Nocsak,nocsak.-hallottam a hátunk mögül egy ismerős hangot.
-Mit akarsz?-fordultam hozzá.
-Téged.De amint látom már van valakid.-mosolygott gúnyosan..
-Troy.Fogd fel ,hogy Trassienek vége.Érted?nincs többé.És nem is lesz.-mondtam a szemébe.
-De legalább ne egy ilyen b*zival állj össze..-röhögte ki Harryt..
-Mivan?-lépett oda Harry.
-Jól hallottad..-ment közelebb Troy egy lépést.
Aha..Ez kellett.Harry olyan jobbost adott Troynak,hogy kiterült a földön.
Harry megrázta a kezét, majd Troy is felkelt, aki beleütött Harry hasába.Ezután nekiugrott és egy balost adott neki.
Hazza nem türte, úgyhogy megint behúzott neki egyet.
Éppen ekkor jelentek meg Louisék..Akik szintén beszáltak a bunyóba.
5en 1 ellen.
Gondolom tudjárok hogy az 1D 'nyert'.
Troy elment, majd Zayn odafordult Harryhez.
-Ez mi volt?-kérdezte.
Harry elmagyarázta neki , hogy beszólt és blablablaaaa.
A szarügy , csak ezután jött......
-Srácok..Gázvan.-szóltam nekik


4 megjegyzés: