2012. október 8., hétfő

8.Rész | Kirándulás

Sziasztok manók:D bocsánat hogy későn..:$

Harry miután belekezdett volna mondandójába elakadt.Hogy miért? Felémfordult, majd megcsókolt.
A gyomromban lévő valamennyi pillangó felébredt, és vadul csapkodni kezdett, miközben mellkasom úgy hullámzott,hogy alig álltam a lábamon.Azt kívántam, hogy soha de soha ne legyen vége.
Nemvoltam biztos benne, de amióta találkoztam vele, valami vonzott hozzá.Hát ez.
Lehet, hogy elítélnek, mert 2 hétre Troy után már csókolóztam..De nem érdekel.
Ez a csók teljesen más volt.Olyan mint ha tényleg szeretne..Troy ilyen soha nem volt.
Csókunk bő két percig tartott, majd Hazza homlokomhoz támasztotta fejét.
-Szeretlek.
-Énis téged.-öleltem meg.
-Lehet ,hogy gyors ez, de megkérdezem..Lennél a barátnőm?-nézett rám bizonytalanul.
-Lennék.-adtam egy puszit a szájára.
Harry megigérte, hogy holnap elvisz valahova.Viszont én rohantam haza, mert már este 9 volt, ráadásul holnap suli.
*MÁSNAP*
A suli unalmas volt.Mivel már csütörtök van , csak a pénteket kell kibírnom, és nyár van!!
Harry suli után 2-re értem jött és elindultunk a várba.
Miután leparkoltunk Harry kiszált a kocsiból és kérdőn nézett rám.
-Most, merre?-kérdezte.
-Nézzük meg a panorámát.-húztam őt a panoráma felé.


2 megjegyzés: